Gânduri la ceas de seara..

E târziu pentru mine, ştiind ca mâine mă asteaptă o zi încărcată, am ales să împart aici câteva gânduri şi oricum, mai am timp de un somn „bun”. 

Şi cum nu pot dormi, am zis totuși să meditez asupra săptămânii ce a trecut, ba chiar a zilei de azi. 

Ce am învățat eu la finalul zilei de azi? Simplu. Gîndirea pozitivă te ajută să ai un moral puternic. Pentru ce să ne stresăm din orice lucru, sau sa ne facem griji în permanență ca n-o să reușim, cand putem încerca să schimbăm noi ceva? Sa încercăm să gândim altfel. Să încercăm sa gandim din perspectiva lucrului bine facut, să avem încredere în noi şi în forțele proprii că doar aşa vom dobândi ceea ce ne propunem. 

Am învățat ca autosugestia negativa duce la eşec. Si vorbesc din experiențe proprii. Cu cât vom gandii negativ despre noi „nu cred ca pot face asta”, „sigur nu e bine ce am făcut, e prost” cu atât vom fi supuşi eşecului.

Eu am meditat asupra zilei de azi şi am învățat că doar noi suntem propriul nostru meditator.

Lasă un răspuns

