Hello 2017..

Pentru mine anul 2017 a început în forță din toate punctele de vedere, asta datorită familiei mele care îmi este alături indiferent de ce decizie iau și pe această cale vreau să le MULȚUMESC.

Ultima perioadă ce-i drept a fost cam aglomerată, întrucât nu am avut timpul necesar să îmi mai văd de bloggerit, dar nu scriu acum sub formă de scuză, ci pentru a-mi face „introducerea” cu seria postărilor din noul an.

Am destule planuri pentru acest an, dar momentan nu le dezvălui, las un pic de timp pentru suspans. Planuri și proiecte importante pentru mine, care nu îmi lasă timp de a mă plictisi.

hello-2017

Zilele acestea am făcut și câteva poze pentru a scoate în evidență să zic un anumit loc. Și anume „peretele colorat” care se află în Parcul Băi lângă scena. Ce-i drept e de ceva timp, dar a reprezentat sursa de inspirație pentru noua postare.

În curănd voi face și postări despre cum îmi petrec ultimele luni ca elevă și cum se desfășoară o săptămână din viața unei eleve de-a doișpea care resimte deja dorul de colegi și de năzdrăvaniile din liceu. Keep in touch. 🙂

Lasă un răspuns

