Eleganta si preparate rafinate toate într-un singur cuvânt, Dumbrava. 

Dragii mei, țin să vă fac cunoscut un loc (dacă nu îl știți deja) care după mine mi se pare unul de poveste. Vorbesc de Hotelul Dumbrava Bacău. Pe 13 august împreună cu bloggeritele, am fost invitate la relansarea terasei Dumbrava, care totodată aniversa 15 ani de când Dumbrava Bacău și-a deschis „porțile” pentru noi.

Sinceră să fiu nu mă așteptam ca totul să fie atât de bine pus la punct, dar uite că, de când am ajuns am fost întâmpinată cu zâmbetul pe buze și condusă până la masa unde urma să mă întălnesc cu colegele mele, dar și cu prietenii de la Selgros Bacău.P167 (20MB) Aniversare 15ani Hotel Dumbrava (C) Liviu Terinte 2016

Voie bună, oameni dragi și deschiși, preparate de excepție pregătite de Chef Marian Bratu special pentru acest eveniment, unde, zic eu, nu mai este necesar să vă povestesc despre preparate. Pozele o spun mai bine! 😀

Sper că v-am stârnit curiozitatea și interesul, iar dacă aveți drum prin Bacău nu ezitați să le faceți o vizită. Mai jos aveți articolul din Deșteptarea care vă vine cu mai multe detalii:14037863_10206347895647514_2107732676_o

Lasă un răspuns

