SELGROS #pasionatidebunataturi

După cum bine ştiti, am anunțat pe pagina mea de facebook că voi scrie despre vizita mea la Selgros în cadrul celei de-a 2-a întâlnire a mea alături de grupul de bloggerite din Bacău.
Well, pe data de 8 mai am fost invitate ca următoarea noastră întâlnire sa se desfăsoare în magazinul Selgros din Bacău, eu una am fost foarte încântată de idee aşa că am acceptat fără ezitare. Întâlnirea noastră a constat într-un tur al magazinului, începând din fabrica de carne, unde am trecut printr-un „proces” de echipare, cam aşa:

image

Echipate şi pregătite de tur, ne-au fost prezentate toate procesele prin care trece carnea de când intră în magazin, până la produsul final.
Mai întâi este verificată de către medicul veterinar;

-tranșată;

-sortată pentru prepararea diferitelor produse;

-apoi sunt verificate rețetele;

-după urmează macerarea, ambalarea şi în final afumarea.

image

Ceea ce mi se pare un lucru foarte bun si transparent este că oricine doreşte poate face o vizită fabricii, să se convingă de calitatea şi prospețimea produselor. Pe mine una m-au convins şi sigur îi voi mai vizita.

●A urmat o vizită şi la raionul de produse lactate:

image

●După ne-am făcut un pic de cap prin magazin

image

Şi în final am fost aşteptate cu super gustări pregătite de echipa Selgros

image

Mulțumim Selgros că ne-ați permis să facem poze în magazin pentru a-i convinge şi pe ceilalți de ceea ce presupune #transparență #profesionalism #calitate #sinceritate şi #originalitate. Sper sa ne revedem curand!

Mulțumesc şi dragului meu prieten şi voluntar la AICR, Ştefan Aghițoaie pentru răbdare şi poze!

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

