‪#‎InstameetBacau2016‬ #BloggeriteBacau

Cu acest articol deschid și eu seria postărilor despre întâlnirile bloggeritelor din zona Bacăului. #InstameetBacau2016 este primul eveniment la care iau parte în calitate de bloggerită. Aceste eveniment a fost de fapt o întâlnire a bloggeritelor și a celor care au instagram.

Din punctul meu de vedere a fost o înălnire reușită în care am râs, ne-am simțit bine, ne-am plimbat și am făcut muulte poze cu ajutorul lui Ștefan (voluntar AICR) și Nini (voluntar AICR și administrator  AlaZ Services Moinești)

Pentru că vremea frumoasă ne-a permis să facem ceea ce ne-am propus, am început plimbarea de la Grafitti Wall:12899509_10205914219959427_809312173_o

apoi am continuat așa zisul traseu cu frumoasa Clădire a Prefecturii, statuia lui Bacovia, biserica Sf. Precista cu Ruinele Curții Domnești, Catedrala Catolică, teatrul Bacovia, statuia lui Ștefan cel Mare, biserica Sf. Nicolae și am încheiat întălnirea la Antique Cafe unde ne-am relaxat și am putut stabili următoarea întălnire.

 

Lasă un răspuns

