M-am alăturat campaniei LPT.

Da, m-am alăturat acestei campanii care constă în a-ți dona părul copilașilor bolnavi de cancer pentru a confecționa peruci, deoarece și-au pierdut părul în urma tratamentelor prin care au trebuit să treacă. De aceea vreau să fac un apel către toate dominșoarele și doamnele care pot dona cu condiția ca șuvița de păr să aibă minim 17 cm.11850893_957093731014004_66867799_n În rest părul poate fi drept, ondulat, cârlionțat, vopsit atât timp cât culoarea este naturală și nu o nuanță artificială, înca un avataj este acela că,se primesc și codițe secționate cu ceva timp și păstrate în condiții bune.

Nu este o tragedie să te tunzi, mai ales dacă există o cauză pentru care merită să îți „sacrifici” părul, măcar odată. Povestea mea a început prin luna iulie când am aflat de această campanie de la Anca Balaban care și tot odată este coordonatorul local din Moinești ce se ocupă de strângerea codițelor. Ceea ce m-a determinat pe mine a fost gândul că dacă vrei să faci un bine, fă-l! Mai puțin contează în ce fel faci bine, care e scopul, ceea ce contează cu adevărat după părerea mea, e să faci bine atunci când ai ocazia și dacă vrei ca lucrurile să se schimbe în bine, fi tu schimbarea! Sinceră să fiu nu am avut niciodată părul așa lung poate doar când eram mică, dar eu îmi propusesem să îl las și mai lung, iar când va fi ocazia îl voi tunde. Și așa a și fost. Ocazia a venit și nu am așteptat foarte mult, decât ziua în care mi-am făcut programarea. Este firesc să ne ajutăm între noi, suntem oameni cu suflet și ceea ce contează cel mai mult este sănătatea. Și dacă sănătate nu putem dona, atunci ce ne-ar opri să facem un gest atât de firesc?11846014_957093751014002_720604130_n

Nu o să o mai lungesc foarte mult așa că dacă v-am făcut curioși/curioase despre aceasta campanie, puteti intra pe pagina oficială de facebook a campaniei #LPTRo

Lasă un răspuns

